Despre noi

A fost odată ca niciodată…

Găzduim nunți elegante, botezuri gingașe, dar și petreceri corporate de succes. Pentru orice informații legate de locație, date calendaristice libere sau oferte de meniu, vă așteptăm cu drag să ne contactați, iar echipa noastră va fi încântată să vă îndrume.

Cel mai important moment din viața voastră se apropie și vă doriți ca el să iasă perfect, așa cum este și iubirea care vă leagă!

Noi știm cum să vă transformăm evenimentul într-unul de neuitat, în care singura voastră grijă e aceea de a vă simți bine, de a vă distra și de a socializa cu invitații!

Puteți alege una dintre cele două săli de evenimente pe care vi le punem la dispoziție: Daf Events, cu o capacitate cuprinsă între 200 și 360 de persoane, sau AQUA by Daf Events, cu o capacitate de la 50 la 90 de persoane.
În prima sală, situată la etaj, cu un acces facil spre spațiul exterior, oferta noastră include, pe lângă o încăpere privată pentru miri, un videoproiector și ecran de proiecție, precum și o scenă și un sistem profesional de lumini ambientale.
Cea de-a doua sală, situată la parter, aproape de iazul cu pești și păsări, oferă un design modern, cu lumini ambientale și completează perfect atmosfera primitoare cu care vă întâmpinăm!
De aici, accesul spre celelalte facilități ale complexului, cum ar fi terasele principale, restaurantul principal a la carte sau locul de joacă pentru copii, este unul extrem de ușor!

Invitații voștri vor putea să își lase mașinile în siguranță, într-o parcare privată, modernă, supravegheată video.

Vă sprijinim de asemenea cu servicii de consultanță pentru organizarea evenimentului vostru și vă punem la dispoziție ospătari, bucătari, barmani și un paznic.

Indiferent de sala pe care o veți alege, spațiile din complexul nostru garantează cea mai fabuloasă petrecere de nuntă!

Evenimente

Atunci când două suflete se găsesc, emoția întâlnirii se sărbătorește așa cum se cuvine, iar la noi știm exact cum să vă organizăm nunta în așa fel încât să fiți fără griji, liberi să vă bucurați de această zi atât de specială!

Sala noastră poate găzdui între 200 și 360 de persoane, iar pentru cereri speciale punem la dispoziție o sală secundară cu o capacitate de 50-90 persoane.

Evenimente Corporate

Petrecerile corporate sunt o ocazie excelentă de a sărbători îndeplinirile echipei, de a le reaminti angajaților cât de mult îi apreciați și pentru că toate petrecerile memorabile încep cu o poveste captivantă, noi le creăm folosind mâncăruri delicioase, băuturi alese și distracție de calitate.

 

Serviciile noastre

Vă punem la dispoziție, incluse în pachet, următoarele servicii:

N

Sistem profesional de lumini

N

Ospătari (1 la 24 de persoane)

N

Două terase mobilate și destinate evenimentului vostru

N

Masă pentru Candy Bar

N

Videoproiector & ecran de proiecție

N

Barmani

N

Consultanță în planificarea și gestionarea bunei desfășurări a evenimentului – Șef de sală

N

Private room

N

Grădină și pavilion pentru ceremonii în aer liber

N

Bucătari

N

Parcare privată și supravegheată video

N

Generator de curent

N

Paznic